مشخصات کاربر
 - نام کاربر : جواد s
- تاریخ عضویت : 1398/4/17
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
بعد از خرید بلافاصله رام ویتنام رو فلش زدم. روش فک کنم برا ایران نصب بود.
همین چند دقیقه پیش یه آپدیت ۳۷۰مگی اومد که اونم برای سکیوریتی پچش بود.
اول خوبیاشو بگم. کیفیت صفحه نمایش عالی. دوربین خوب نه مطلقا عالی. در حد همون ۱۶ خودمونه. ولی امکانات دوربینش عالیه که با کمی تنظیم بهترین عکسارو میندازه.
رابط کاربری و کار باهاش خیلی دلچسبه. اصلا گوشیو دستت میگیری دوس نداری زمین بذاری. الکی باهاش کار میکنی فقط..
باطریش که لازم به تعریف نیست من با اینکه همش تو نت و تلگرام هستم و دانلود زیاد دارم دقیقا ۲ روز شارز میده.
اصلا داغ و هنگ کردن و کند شدن نداره.
اون سنسورش که وقتی از زمین برمیداری رو به صورت میگیری خودش صفحشو روشن میکن عالیه.
برای امنیتش من هم اثر انگشتو فعال کردم هم چهره. تا گوشیو جدو صورتم میگیرم هم خود صفحه روشن میشه هم قفلش.
بدیاش از نظر شخصی من. اگه کیف داشته باشی بزاری تو کیف خوبه ولی تو جیب به خاطر بزرگیش اصلا جالب نیست.
من قبلم اس ۶ داشتم. موقع تایپ حروف فقط باید انگشتم به تاچ میخورد تا عمل کنه ولی تو این گوشی باید کمی بیشتر دقت کنی تو نوشتن . بعضی مواقع اونم خیلی کم حروفو نمینویسه. که اصلا مشکلی ایجاد نمیکنه.
این بود تجربیات من امیدوارم دوستان استفاده کنند.
سوالی بود بفرمایید