مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Ramin K
- تاریخ عضویت : 1398/4/19
- تعداد نظرهای داده شده : 12
نظرها
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
موارد 1 تا 12 از مجموع 12 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
اثر انگشت امروز اپدیت سیصد مگی اومد برام خیلی خوب شده البته اینم بگم این سنسور نوری ها هیچوقت مثل خازنی نمیشه در هر صورت عالیه اگه دوست داشتین بخرین
یعنی کسی a8+ نداره
میخواستم اگه زحمت نباشه یه کمکی به من بکنین
میخوام یه گوشی برا برادرم بخرم اما بین a50 و a8+ گیر کردیم
من خودم a50 و خیلی راضی ام اما نمیدونم a8+ چطوریه
اگه کسی داره داشته یا دیده واستفاده کرده لطف کنه کمکمون کنه ممنون میشم
که اطلاعات توش ذخیره میشن
دوربیناشون a50 تو هم جلو هم پشت قویتره
اندروید pie9 کارخانه
Cpu با امواج تقریبا یکسان حالا نمیدونم مدل cortex قویتره یاkoryo 260
باتری لیتیومی قویتر با شارژ سریع اینی که میگی با این حجم باتری شارژ سریع نداره
حافظه ۱۲۸ a50 دو برار 7 plus
فقطبدنه این پلاستیکه اون فلز
تقریبا قیمتشون یکیه
بعد میگه نوکیا بهتره😋😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅😅🤣
نظراتت تو حلقم
رو شارژرت فرستاده ی هر کجا رو نوشته رو باتری هم صد در صد اینو نوشته
اقا اگه میخواییین a50 بخریین حتما اینکارو بکنین ممن خودم دارم خیلی هم راضی ام
فقط یه چیزی رو مواظب باشین حتما حتما حتما رام ویتنام باشه
به حرف اینایی که اینجا وراجی میکنن اینقد عاشق a50 هستن که دوس دارن به جای پشت
ویترین مغازه یه بار تو دستشون باشه
تو میان رده بهترین گوشیه که میتونه تو بازار باشه
خداوکلی از یه کیلومتری انگوشتمو میبینه باز میشه
علی یارت موفق باشی
راستشو بخوایین من گوشی a50 رو تقریبا دو هفته میشه خریدم و یه ماجرایی داشت من و دوستم میخواستیم با هم گوشی بگیریم خلاصه اولش قرار شد هر دومون اینو بگیریم ولی دوستم p30 lite گرفت تقریبا p30lite صد تومن گرون تر بود اونوقت
نمیخوام بگم گوشی من خوبه یا اون فقط یه مقایسه ی کوچولو میزنم
هر دومون عاشق بازی پابجی هستیم اومدیم بازی کنیم گوشی من a50 یکم اوایلش لگ داشت بعدش خوب شد و کاملا روان اومد ، من میگفتم مال اینترنت ولی فک کنم مال گوشی بود اما مال دوستم یکی دو بار لگ داشت
خلاصه بگم تقریبا ۳۰ دقیق بازی کردیم گوشی من ۸ درصد کم کرد مال دوستم ۱۰ درصد
یه تفاوت هایی هم دارن مثلا مال من اثر انگشتش خیلی سریع نیس اما p30lite عالیه اما تشخیص چهره a50 خیلی بهتر بود
A50 من تو ۱:۳۰ شارژ شد مال دوستم ۱:۲۰
اقا منظورم اصلا مقایسه نیس فقط برای کسایی بود که بین این دو گوشی گیر کردن حالا خود دانید چون هر دو گوشی میان رده واقعا زیبا و خوش استیل اند
البته اینم بگم واقعا از نظر صفحه نمایش a50 حرف نداره