مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mahdi g
- تاریخ عضویت : 1398/4/25
- تعداد نظرهای داده شده : 3
نظرها
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
Samsung Galaxy A50
1398/8/9
سلام ببین من خودم A50دارم خیلی ازش راضیم ایفون محدودیت داره تویه ایران زیاد نمیصرفه بعدشم اون دست دومه زیاد نمیارزه .من راهنماییت کردم هرجور راحتی .یاعلی
Samsung Galaxy A50
1398/6/7
داداش a50خودم دارم عالیه نسبت به گوشیه میان رده الانم قیمتا اومده پایین خیلی خئوبه
Samsung Galaxy A50
1398/4/25
سلام من این گوشیو 4 روز پیش خریدم از یه جا مورد اعتماد a50بدون گارانتی خریدم تویه علادین 4150 میلیون گوشی خیلی خوبیه من ازش خیلی راضیم مخصوصا تاچ اسکرینش که بعضی ها خوندم میگن کامل مشکل داره نه خیلیم خوبه درسته بعضی وقتا نمیگیره شاید دست کثیف باشه یا چیزهای دیگرر........کار نکنه فیس ایدیشم عالیههه در کل تویه این رنج قیمت خوبه نسبت به پولش خوب که چه عرض کنم عالیهههه صفحش بزرگه وای خوبه باطریشم نسبت به خودش خوب کار میکنه شارژم خوب میشه بازیم خیلی خوب و بدون لگ اجرا میشه اونم پابجی و اسفالت عالیههههههه ولی فقط آپدیتشم نکردم میترسم حقیقتش و همین در کل گوشی خیلیییی خوبیه بدردت خورد لایک کن مرسی بخریدش
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا