مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد ح
- تاریخ عضویت : 1398/4/29
- تعداد نظرهای داده شده : 15
نظرها
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
با یه برنامه راحت میتونی این قابلیتو اضافه کنی...تو نت سرچ کن هست
رام ویتنام رو گوشیت نصب کن ضبط مکالمه خودکار داره
از من رام ویتنام برا اینگه ریست فکتوری میکنم رام ایران نشه سیم کارتو بردارم حله؟
دوستان من اپدیت 360 مگابایتی ویتنام رو که دیروز اومده بود رو دانلود کردم و نصب کردم…
تو امدیت نوشته بود که اثر انگشتتونو حذف کنید و دوباره اسکن کنید…
منم حذف کردم اما الان هرچی میخوام اثر انگشت رو اسکن کنم تا 41 درصد میره از 41 درصد به بعد میزنه که لطفا انگشتتونو تمیز کنید بذارید….
هرچی هم تمیز میکنم بازم اینو مینویسه!!!
کسی میتونه کمکم کنه؟؟؟؟
مشکل از سرورا سامسونگه...
روزی چند دفه امتحات کن میاد
من خودم ۴ بار فلش زدم
شما رام ویتنام نصب کن عالیع و اثر انگشت معرکه است
عزیزم اولا گوشی ساخت ویتنام بخر...
اخرین نسخه رام ویتنام که ۱۹ اگوست منتشر شده رو روش فلش بزن....
دیگه اثر انگشت معرکه میشه...
الان من با این امدیت جدید کوچکترین مشکلی با اثر انگشت ندارم
باید حساسیت رو زیاد کنی....
برو setting_display_touch sensirltivy و تیکشو بزن
برا ۹۰ درصد گوشیا صدا میده منتها چون این ۳تا لنز داره صداش قابل توجه تره
به نظرتون مشکلش چیه؟؟؟
با نصب رام ویتنام خوب میشه؟؟؟
چندتا ورژن رام ویتنام هست نشخه ۲۴.۶.۲۰۱۹ رو دانلود کنم بهتره؟؟؟
دوستان رام گوشی من برا اماراته....
رام ویتنامبزنم خوبه یا نه؟؟؟
اگه خوبه چه مزایایی داره نسبت به راما دیگه؟؟؟