مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mehdi k
- تاریخ عضویت : 1398/5/7
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
خیلی ازش لذت میبرم و دارم باهاش حال میکنم.
اثر انگشتش خوبه ولی من تشخیص چهره استفاده میکنم .چون بسیاااااااار بسیااااااااار سریع عمل میکنه حتی در شب . که فوقالعادسسسست......
بعضیها میگن چراغ ناتیفیکیشن یا کنار دوربین سلفی چرا لامپ اطلاع دهنده نداره ///باید بگم من تنظیم کردم وقتی تماس یا اس برام بیاد گوشی ویبره بره.یعنی دقیقا وقتی ینفر تماس یا اس بده من نبینم گوشی رو بردارم با تصویر خاموش یه ویبره میزنه. و این فوقالعادس.
درباره بازی : اهمیتی نداره چه بازی باشه . به بازی اهمیتی نمیده . مثل قلتک از روی هر بازی رد میشه./
باطریش عالیه./
صداش خوبه./
کیفیت صدای تماسش بسیار عالی./
بسیار مهم/// هیچگونه احساس کمبود رام در حالت عادی یا توی بازی سنگین نمیکنم///
دقت کنید : دوربین سلفیش کف دست رو تا سه متر راحت و خیلی سریع میشناسه و براحتی میتونید از خودتون عکس بگیرید .
قدرت و سرعت خیلی بالایی داره .
الان میکرو مموری 16 گیگ و دوتا سیمکارت روشه .
راضیم ازت ...***a50***
این غول بی شاخو دم . حرف نداره
تا حدودی مشکل اثر انگشت داره . که از نظر من اهمیتی نداره .چون از تشخیص چهرش استفاده میکنم که اوووففففف . هنوز چشمام صفحه گوشی رو ندیده میشناسه باز میکنه.
من 128 رام 4 هند رو خریدم . شارژر اصلیش داخلشه.همینو بخرید.
1.سرعتی کم نمیاره
2.داغ نمیکنه
3.باطریشو ((دوست دارم))
4.صداش (( کافی و واضح و دوست دارم))
5.تصویرش که حرفی توش نیست ****بی نظیر****
6.دوربینشم خوبه
7. نت عالی
برای برادرم a7 2018 سامسونگ خریدم و خودم هم a50 سامسونگ
هر دو از گوشیها راضی هستیم
لطفا هواوی نخرید .چهارتا هواووی خراب رو باهم 400 فروختم رفت یا هارد یا بورد میسوزونه. برای پولتون ارزش قایل باشید.
من به احترام شرکت سامسونگ این نظر رو گذاشتم