مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهدی ل
- تاریخ عضویت : 1398/5/17
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
خواهش میکنم اگ میتونین جوابمو بدین
دیشب اپدیت اندروید 10 کردم بعدش بک اپ گرفتم و ریستش کردم سیمکارتمم روش بود
بعد الان رامش نوشته THR/THR,THR/XSG این رام رام کجاس خوب هس؟! و این ک ب مشکل نمیخورم برای اپدیتای بعدی؟! قبل اپدیت اینترنتم +4G بود الان شده 4.5G و ی سری تغییر دیگه کرده ب غیر تغییرای اندورید 10 ینی میشه رامش عوض شده باشه؟! چون من نگا نکردم قبلیش چی بود ایا میشه فهمید؟!
من حدود دو ماهه گوشیمو گرفتم تو این دوماه سه تا اپدیت براش اومده تو این س تا اپدیت دوربین و حسگر اثر انگشت خیلی خوب شده دوربین ک نایت مود و سوپراسلموشن و لرزگیر فیلم برداری براش اومده اثر انگشتم خیلی خیلی خوب شده ک البته قبل اپدیتم من مشکلی باهاش نداشتم دیر باز میکرد ولی از نظر من بد نبود و کاملا از گوشیم راضیم فقد یکم مصرف باتریش زیاد شده من خیلی استفادهم از گوشی سنگینه و حدودا باتریش برام 20 تا 24 ساعت جواب میده خیلیا گفتن اسپیکر گوشی ضعیفه من ک راضی بودم فقد دوبار خاموش شده ک اونم خیلی استفاده سنگین میکردم و برام طبیعی بود رم گوشیم 4 هستش و فقد موقعی ک دوربین گوشی بازه گوشی یکم گرم میشه و احساس داغی میکنم و موردی ک تو این گوشی خیلی اذیتم کرد دوربین جلوعش تو تاریکی نویز خیلی بدی میندازه نمیدونم مشکلش از چیه ولی خیلی نویز بدی میندازه اونایی ک میخوان بخرن بهشون پیشنهاد میدم چون دو سه تا از دوستای خودمم گرفتن کاملا راضی هستن اگ کسی راجب مصرف باتریش و نویز دوربینش میتونه کمکم کنه بگه کسی ام کمک خاص راجب خریدن یا اطلاعاتش تگرام در خدمتم M20_evrefirm یادتونم نره هرگوشیی ی عیبی داره من با این ک چن تا مشکل کوچیک داره نسبت ب قابلیتاش ازشون چشم پوشی کردم و کاملا از گوشیم راضیم من خودم رم 4 خریدم چون گفتن رم 6 قوی تره و گوشی زودتر داغ میکنه حالا نمیدونم تجربه خاصی هم ندارم ک بگم ولی ب نظرم فرقی نداره همون 4 بخرین تو مصرف پولتونم صرفه جویی کردین
فقد من دوتا مشکل داره گوشیم توروخدا اگ میدونید کمکم کنین
رام مالزی هستش اولن اینک اپدیت یکی اومده واسش چیکار کنم
دوم اینکه وقتی گوشیو میزنم ب شارژ و 100 درصد میشه همینجوری مینویسه درحال شارژ من گوشی قبلیم مینوشت شارژ کامل است ولی این همش مینویسه در حال شارژ و علامت شارژ رو ایکون باتری هس میخواستم بدونم چ مشکلی داره ایا مشکل داره یا ن چیز طبیعیه چون من در جریان نیستم ممنون میشم کمکم کنین