مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ali s
- تاریخ عضویت : 1398/5/24
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
من بین پی سی لایت و A50 مردد بودم.با بررسی هایی که کردم سرانجام a50 امروز گرفتم.سنسور اثر انگشتش علی رغم چیزی که ازش گفته شده بود مشکلی نداشت و خیلی خوب عمل میکنه.(البته یک گزینه داره که اگر از گلاس استفاده میکنید اون رو فعال کنید و من گلاس نانو گرفتم ).
در مورد دوربینش روز هنوز نگرفتم اما در شب و زیر نور انتظار رو از یک دوربین 25 برآورده نمیکنه و ضعیف عمل میکنه.
شارژ سریعش تا الان که به شارژه تا 70 درصد داره انجام میشه و سرعتش خوبه.
چراغ اعلامی که گفته شده بود نداره، گزینه ای هست که میتونید صفحه نمایش یا فلاش دوربین وقتی پیامی براتون میاد چشمک بزنه و البته صفحه ی نمایشش بعد چند ثانیه چشمک زدن بخش کوچکیش به زنگ نزدیک بنفش روشن میمونه و مشخصه که پیام یا زنگ داشتید.
گوشی داغ نمیکنه.
سرعت اینترنت چه دیتا و چه وای فایش خیلی عالیه و به سرعت زیاد صفحات باز میکنه.
بسیار روان و سریع برنامه رو باز میکنه و نصب میکنه.
صدای بلندگوش راضی کنندست اما عالی نیست.
دو تا آپدیت براش اومد و آنلاین دریافت کرد و نصب کرد و بیان کرده بود توی یکی از این آپدیت که کیفیت عکس و دوربین بهتر میشه.البته بارکد خوان توی تنظیماتش و عکس برداری بسیار آهسته هم بهش اضافه شد اما کیفیت عکس ها ظاهر تغییری پیدا نکرده.
به نظرم تنها ایرادی که میشه بهش گرفت روی دوربینشه که در حد انتظار نیست.
از نظر سایر موارد و امکانات و ابزار هایی که داره واقعا خوبه .
گوشی که من گرفتم ساخت مالزی زده شده 128/6 حافظه.
صفحه نمایشش که جای صحبت نداره.
سه ساعتی دارم باهاش کار میکنم داغ نکرده.
این چیزایی که بود که توی این سه ساعته که از این گوشی گرفتم به دست آوردم.
اما پی سی لایت رو نظری ندارم چون دست نگرفتم.