مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Sajjad H
- تاریخ عضویت : 1398/6/4
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
درضمن اگه طرز فکرت اینجوریه شما گوشی های سامسونگ ساخت کره که سفارشی برای اروپا میره رو با ساخت مالزی یا اصلا ویتنام مساوی میدونی؟؟
اگه فرق نداشت نمایندگی همون سامسونگ ساخت چین رو میآورد ایران نه ویتنام به این دوری!
اینم شمارم سوالی داشتی واتساپ در خدمتم
09396806616
درمورد A50 من هم مشکل شما رو داشتم و بین دوراهی گیر کرده بودم.
بعد از تحقیق متوجه شدم که:
1.رم 6 این گوشی بصورت مسافری وارد ایران شده و گارانتی معتبر(شرکت سامسونگ) نداره خب معلومه که علتشم بر می گرده به ایراد داشتن و بی کیفیت بودن نسخه رم6.
2.رم4 این گوشی ساخت ویتنام هست .و رم 6 ساخت مالزی که ویتنام کیفیت ساختش بالاتر از مالزی هست.
3.رم6 برای این گوشی اضافیه و هیچ کاربردی نداره رم 4 براش کافیه و شاید زیاد هم هست.
4.گوشی های مسافری شانسیه و به احتمال زیاد قبلا جعبه ش باز بوده مشکلی داشته که تعمیر شده یا حتی قطعاتش عوض شده. جعبه ساختن که کاری نداره اون برچسبم درست کردنش ساده س بعد به اسم گوشی پلمپ سرت کلاه میره!
در کل نظر من رو میخوای شده 200هزار تومن گرونتر بدی از نمایندگی بگیر خیالت راحته 4ماه تعویض داره با 100تومن بیشتر هم 18 ماه خدمات تعمیر هم میدن که پیشنهاد میکنم بگیری چون کافبه یکبار گوشی از دستت با صقحه بیفته روی آسفالت اونوقت باید ال صقحه شو عوض کنی.