مشخصات کاربر
 - نام کاربر : سینا م
- تاریخ عضویت : 1398/7/4
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
سه چهار روزی هست که دارم ازش استفاده می کنم و نسبت به a5 2016 یه پیشرفت قابل توجه داشته. اندازه صفحه نمایش بزرگ هست و نسبت به A70 خوش دست تر هست. A70 گوشی کشیده تری هست و این موضوع یه مقدار از خوش دستی گوشی کمکرده.
یکی از ضعفهایی که این گوشی داره، محافظ نمایش هست که گوریلا سه هست، توی ایندوره زمونه همه از گوریلا ۵ استفاده می کنن. دوربین بد نیست، در حد و اندازههای S7 هست ولی به دوربین پرچم دارای امسال نمیرسه. کار راه اندازه.
یو اس بی C داره، خوبه، برای شارژش حدود دو ساعت باید صبر کنید، اگه خاموش کنید و اینا زودتر شارژ میشه شاید تا یک ساعت و ۴۵ دقیقه.
خیلی خوب و اوون کار می کنه با ۴ گیگرم ولی احتمالا برای دو سال دیگه و آپدیتای برنامه ها و حجیم شدن اونا، ۴ گیگ کم باشه. با شیش گیت رمبخرید خیالتون راحت تره. من ۶۴ گیگ ۴ رم گرفتم، حدود سه تومن، الان شاید بتونید سه و ۱۰۰ بگیرید. اگه ۴ گیگ رم می خواید شاید خرید ۱۲۸ اونقدر اقتصادی نباشه.
من از روی نت سفارش دادم، برام رام هند اومده. خیالتون رو راحت کنم، این گوشی مختص هند بوده که طبق توضیح سامسونگ حتما باید باز میشده و یه سیم کارت هندی توش قرار می گرفته که از حالت پلمپ در بیاد و توی کشور از دیگه قابل استفاده باشه. اینجا هم احتمالا چک شده. قبل استفاده، ریست فکتوری کردم، رامبه ایران تغییر نکرد و همون هند موند، یه آپ دیت اومد و نصب کردم. زبان فارسی رو اضافه کردم، کیبورد فارسی و اینا رو اجازه داد دانلود کنم و با فارسی مشکلی نداره. یک و نیم گیگ رم خالی داره و روون کار می کنه. مکالمه تلفنیش خوبه، دوربین رو هم اوکی در نظر بگیرید. کارتون رو لنگ نمی ذاره.
اثر انگشتش خیلی خوب و بدون مشکل، باطریش هم یه روز برامجواب میده و احتمالا برای شما هم همینطوره. به نظرم ارزش نداره براش ۴ تومن هزینه کنی، سه تا سه و ۱۰۰ می ارزه و اوکی هست.