مشخصات کاربر
 - نام کاربر : میلاد ی
- تاریخ عضویت : 1398/7/27
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
من توسعه دهنده developer رو پیدا کردم و اون گزینه رو هم خاموش کردم. مسیرشم این بود که باید رو گزینه شماره ساخت چندبار کلیک میکیردم بعد گزیه developer فعال میشد و گزینه غیرفعالشم وجود داشت خلاصه غیر فعالشم کردم ولی otg رو نخوند که نخوند
فقط یه سوال. قسمت توسعه دهنده کجاست دقیقا. مسیرشو لطف میکنی بهم بگی
من گوشیم A50 هست. مدتی از OTG استفاده میکردم ولی نمیدونم چی شد که دیگه otg کار نمی کنه. این کارها رو هم انجام دادم.
۱. از otg ها و فلش های دیگه هم استفاده کردم.
۲. هرچی نرم افزار که مربوط به otg هست رو از گوگل پلی دانلود و نصب کردم.
۳. چندیدین بار گوشیمو بروز رسانی کردم.
۴ گوشیمو به حالت تنظیمات اولیه و کارخانه هم برگردوندم.
۵. آخر سر هم گوشیمو فلش هم کردم ولی فایده ایی نداشت.
نکته جالبش اینجا بود پیش هر تعمیرکارموبایلی که میرفتی میگفت چون موبایلت otg نمیخونه قاعدتاً هم نباید موقعی که کابل شارژتو که وصل می کنی به لب تاپ، موبایلتو بخونه . گرچه موبایل من لپ تاپ میخونش موقعی که وصل میشه به لب تاپ
تورووو خدا اگه کسی میدونه کمکم کنه من خیلی نیاز دارم به otg
من گوشیم A50 هست. مدتی از OTG استفاده میکردم ولی نمیدونم چی شد که دیگه otg کار نمی کنه. این کارها رو هم انجام دادم.
۱. از otg ها و فلش های دیگه هم استفاده کردم.
۲. هرچی نرم افزار که مربوط به otg هست رو از گوگل پلی دانلود و نصب کردم.
۳. چندیدین بار گوشیمو بروز رسانی کردم.
۴ گوشیمو به حالت تنظیمات اولیه و کارخانه هم برگردوندم.
۵. آخر سر هم گوشیمو فلش هم کردم ولی فایده ایی نداشت.
نکته جالبش اینجا بود پیش هر تعمیرکارموبایلی که میرفتی میگفت چون موبایلت otg نمیخونه قاعدتاً هم نباید موقعی که کابل شارژتو که وصل می کنی به لب تاپ، موبایلتو بخونه . گرچه موبایل من لپ تاپ میخونش موقعی که وصل میشه به لب تاپ
تورووو خدا اگه کسی میدونه کمکم کنه من خیلی نیاز دارم به otg