مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهرداد م
- تاریخ عضویت : 1398/8/15
- تعداد نظرهای داده شده : 9
نظرها
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor X80 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 5 و باتری 11,000 میلی آمپر ساعتی!
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
من خودم رم 6 دارم و خیلیم راضیم . خدا رو شکر تا الانم نه مشکل هنگ ، نه مشکل داغ کردن و نه هر مشکل دیگه ای داشته .
خیلیم عالی . منم رم 6 دارم و خدا رو شکر راضیم و تا امروزم مشکلی نداشته اصلا .
بله منم میلی به نصب رام ایران ندارم فقط در حد سوال بود . ممنونم از راهنماییتون دوست عزیز .
رام شما هم همون مالزی مونده ؟
خب خدا رو شکر . منظورم این بود رام ایران باید نصب شه و از اول رام ایران وجود نداره متاسفانه .
بازم ممنون از جوابتون .
تا جایی که بنده اطلاع دارم همشون مالزی هستن . منم 128 با رم 6 دارم مالزیه .
من از هر کسی پرسیدم تا امروز که نبوده .
بنظرتون نصب رام مشکل ایجاد میکنه ؟ البته طبق نظر قبلیتون گفتین توصیه نمیشه و فقط در حد سوال هست .
ممنون
با رام مالزی مشکلی ندارم فقط همونجوری که گفتم فقط مصرف باتریش بعد آپدیت 26 اکتبر کمی بیشتر شده . تقویم هم بخاطر کنجکاوی پرسیدم چون رو بعضیا دیدم .
بازم ممنون
من خودم الان ۳ ماهی هست که رم ۶ این گوشی رو دارم و تا امروزم خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشته ؛ نه داغ کرده و نه هنگ و نه هر چیز دیگه ای .
از اثر انگشتشم راضیم یعنی انتظار و توقعم به اندازه A50 و پولی هست که دادم و خدا رو شکر تو این مورد فراتر از انتظار هم عمل کرده .
فقط یه مشکل اونم اینکه بعد از آخرین آپدیتش که تو تاریخ ۲۶ اکتبر اومد مصرف باتریش زیاد شده در حالی که نه برنامه و نه چیز دیگه ای اضافه کردم بهش . نمیدونم باید چیکار کرد ، چون واقعا محسوس هست . علاجش چیه ؟
دوستان دو تا سوال هم دارم ممنون میشم راهنمایی کنین .
اول اینکه چه جوری تقویم شمسی هم کنار تقویم میلادی میاد مثلا : سه شنبه ۵ نوامبر (۱۴ آبان)
دوم آپدیتهای گوشی هست . از کجا میشه فهمید آپدیتها کی میان ؟