مشخصات کاربر
 - نام کاربر : matin a
- تاریخ عضویت : 1398/8/21
- تعداد نظرهای داده شده : 11
نظرها
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
پاسخ:
سلام رفیق گارانتی؟؟؟؟واقعا؟؟؟توی ایران مگه معنی میده؟؟؟در ضمن من رام رسمی فلش کردم و تنظیمات خود گوشی رو دست کاری نکردم برای اینکار.رام های غیر رسمی اینکارو میکنن که البته برام مهم نیست چون گارانتی بی معنیه.هر اتفاقی بیوفته میگن شامل گارانتی نمیشه!!
بازم صلاح مملک خویش خسروان دانند
دیروز برام آپدیت اومد.چندین سایت این آپدیتو خیلی باگ دار دونستن.تجربه شخصیم بر عکس اینو میگه و احساس میکنم مصرف باطریم بهتر شده.واقعا باگی پیدا نکردم.چه از لحاظ سرعت چه از لحاظ کیفیت.باشد که رستگار شوید.آپدیت انروید ده هم توی تابستون میاد برای ما.من تقریبا ۲۱ روز بعد از ارائه آپدیت آپدیتو میگیرم.مثل این آپدیت و آپدیت قبل.خوشحالم که آپدیت میاد برام ولی دوست دارم پیشرفت های چشم گیری توی آپدیت ها باشه.
اثر انگشتش فوق العاده است.
آخرین آپدیت هم انجام دادم ask8
یکم دقت وارد کردن اثر انگشت بالا رفته و زمانگیر تر شده.
سرعت اثر انگشت در کل عالیه.
فقط یه چیزی که حس میکنم اینه که باطری یکم داره زیاد مصرف میشه
کس دیگه ای از دوستان این مشکل رو داره؟