مشخصات کاربر
 - نام کاربر : میرزا م
- تاریخ عضویت : 1398/9/30
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
بازاریابی محصولات شیائومی در ایران نسبت به گذشته فعالتر و صدها نفر جهت بازاریابی و تعریف از کالاهای شیائومی استخدام شده اند در خصوص گوشی های موبایل هم همین قضیه صدق میکند
من با اکانت های دیگه در قسمت نظر کاربران گوشی های اپل،نوکیا،سامسونگ،هواوی با دوستان شیائومی بحث زیاد داشتم که دیدم حتی این بزرگواران آن گوشی که هزار ایراد بهش وارد میکنن اصلا از نزدیک ندیدن !!!!!
لذا دوستان از حرف های بازاریابان شیائومی ناراحت نشید و وارد بحث با اونها هم نشید چون پول میگیرند تا این حرفها رو بزنن
وگرنه هر کسی مثل من که گوشی باز هست میدونه شیائومی در برابر گوشی های اپل،سامسونگ،هواوی،نوکیا هیچ حرفی واسه گفتن نداره
هم اثر انگشتش معرکه هست و هم دوربین و باطری اش درست میشه
هر کی گوشی میگیره بلافاصله کاور واسه اش میخره پس در اینصورت فلز برتری محسوب نمیشه
گوشی قبلی من سامسونگ جی ۷ پرو بود که ۱۶ مگاپیکسل بود ولی من این گوشی رو به خاطر ۴۸ بودنش خریدم ولی واقعا اندازه ۴۸ نیست از جی ۷ پرو بهتره ولی نهایتا ۲۰ مگاپیکسل باشه
الان هم به شدت پشیمونم کاش آنر میخریدم
امروز این گوشی رو خریدم ولی مصرف باطری به شدت زیاده
در عرض ۲ ساعت کار متوسط ۳۰ درصد کم شد
مشکل کجاست؟؟؟؟
دوربین اش هم بی کیفیت
فکر کنم اندازه ۱۶ بیشتر نباشه
چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟