مشخصات کاربر
 - نام کاربر : محمد ح
- تاریخ عضویت : 1398/10/7
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
برای این گوشی یه call recorder خوب سراغ دارین؟
من چند تا امتحان کردم صدای طرف مقابل خوب ضبط نمی شه و اینکه اسم مخاطب را هم بیشتر برنامه ها نمی نویسن. اگه سراغ دارین ممنون می شم راهنمایی کنین.
1- آیا روی صفحه، آمدن پیام کوتاه یا تماس بی پاسخ را نشان میده؟ چون من با اینکه در تنظیمات always on display and lock screen هم گزینه مربوطه را فعال کرده ام نوتیفیکیشن تماس و پیامک عمل نمی کنه. فقط برای واتساپ کار می کنه. کسی میدونه باید چه کرد؟
2- آیا امکانش هست رابط کاربری قشنگتر و مفیدتری براش دانلود یا استفاده کنیم. برای مثال تمام آیکون ها روی صفحه اصلی هست. اگر می شد صفحه اصلی خالی از آیکون باشه و آیکون ها در یک صفحه مجزا و با دستور کاربر ظاهر می شد خیی خوب بود. اگه رفقا ایده دارند بیان کنند. ممنون.
مشکل باتری را هم که تو پست قبلی مطرح کردم اگه راهکاری دارین بگین . بازم ممنون.
من دو ماهی هست این گوشی را دارم.
اولش که باتری اش فوق العاده بود. بعد دو روز به MIUI11 اپدیت کردم باتری اش تقریباً 20درصد افت کرد. الان هم تقریباً ده روزی هست که security patch level را آپدیت کردم باز هم باتری تقریباً 20 تا 30 درصد افت کرد. ریست هم کردم اما مشکل رفع نشد. آیا راهی هست که باتری دوباره کارایی اش مثل قبل آپدیت ها بشه. با این رویه توصیه می کنم به هیچ وجه دیگه آپدیت نکنین.