مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Reza N
- تاریخ عضویت : 1398/10/10
- تعداد نظرهای داده شده : 8
نظرها
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
بردم گارانتی میگه مشکلی نداره!
من حدود دوماهی هست این گوشی را خریدم، متاسفانه از دیروز ۱ سایه ی خیلی کوچیک وسط صفحه نمایش ایجاد شده ، بردم نمایندگی برای گارانتی گفت ۳۰روز زمانمیبره تا گوشی بره و بیاد، کسی همچین مشکلی داشته؟؟ آیا این سایه ببشتر میشه؟ یا ممکنه پیکسل ها سوخته باشه؟؟
من الان حدود یکماهه این گوشی را دارم . قبل از این گوشی S8 سامسونگ داتشم.
معایب این گوشی همونطور که دوستمون گفت مصرف بالا در هنگام استفاده از اینترنت خط هست.
در هنگام شارژ گوشی تا ۵۰ درصد برسه به شدت داغ میشه بعد دمای اون درست میشه.
از لحاظ قدرت و سرعت عمل از اس ۸ بالاتر عمل میکنه .
سنسور تنظیم نورش یکم کند عمل میکنه برای تنظیم نور.
حالت شب گوشی هم خیلی ۱ دست نیست فقط لیست تماس و مخاطبین را پوشش میده ، اس ام اس را خودت باید حالت شب را فعال کنی.
در بقیه ی موارد من تا اینجا مشکلی ندیدم.
دوستانی که این گوشی را دارن ، من گوشی را تازه خریدم وقتی زدم به شارژ به شدت داغ شد، برای شما هم همینطوره؟