مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Kamran Z
- تاریخ عضویت : 1398/10/29
- تعداد نظرهای داده شده : 13
نظرها
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
تو محافظ دستگاه بخش باتری} مصرف باتری } مصرف صفحه نمایش
وقتی باتریتون به 20 یا 15 درصد رسید ببینید ممنون میشم .با تشکر
مال من با مصرف معمولی 6 ساعت و نیم میده تقریبا 4 ساعت و 30 دقیقه اینترنت روشن بوده .
اون جوری ک تو اینترنت میگه 12ساعت وب گردی میده ولی مال من کلا همینه طبیعیه یا اونا بزرگنمایی میکنن
بار شارژش میکنین چند ساعت screen on time میگیرین ؟ منظورم اینه ک تو قسمت باتری تو صفحه نمایش چند ساعت زده ؟
یه سوالی داشتم اینکه مصرف باتری تو حالت 4g+ با wifi چقدر فرقشه و اینکه کدوم مصرفش بیشتره
من درباره مشکل باتری این گوشی زیاد گشتمو چیزی پیدا نکردم حتی تست های تخلیه باتری رو هم دیدم اوناهم همشون با wifi انجام میشد
ببخشید طولانی شد
مصرفش یخورده بالاس
از لحاظ سخت افزار عالی روون و بدون لگ حافظه عالی
دوربین سه گانه با کیفیت عالی البته در نور کم یخورده افت داره
مهم ترین نکته منفی مصرف بیش از حد باتری هست
والا ماله من ک کلا 5 ساعت pubg جواب مید و با نت هر ۴ دقیقه ۱ درصد کم مینه ک میشه 7 ساعت کلا
ببخشید من این گوشیو یه هفتس خریدم ولی حس میکنم ک مصرفش زیاده
مثلا هر 5 دقیقه تو اینستاگرام 1 درصد کم میکنه تو وب گردی وقتی موزیک هم باشه همینه تو پابجی حدود 5 ساعت اسکرین میده طبیعیه ؟
یکی از دوستان کد *#0228# رو پیشنهاد کرد بعد از استفاده حدود ۲ درصد از باتری کم شد و دوباره ۱ درصد اضافه شد میخاستم ببینم مشکلی نداره استفاده از این کد؟
ببخشید ک طولانی شد
ببخشید من این گوشیو یه هفتس خریدم ولی حس میکنم ک مصرفش زیاده
مثلا هر 5 دقیقه تو اینستاگرام 1 درصد کم میکنه تو وب گردی وقتی موزیک هم باشه همینه تو پابجی حدود 5 ساعت اسکرین میده طبیعیه ؟
یکی از دوستان کد *#0228# رو پیشنهاد کرد بعد از استفاده حدود ۲ درصد از باتری کم شد و دوباره ۱ درصد اضافه شد میخاستم ببینم مشکلی نداره استفاده از این کد؟
ببخشید ک طولانی شد