مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مهدی ع
- تاریخ عضویت : 1398/11/14
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
یه سوال دیگه، میتونم آپدیت پک جهانی رو تو گوشی خودم ک پک اروپاست بریزم؟ مالمن eea هستش؟!
بریم سراغ گوشی mi 9t :
من درباره این گوشی خیلی ویدیو تو یوتوب و اپارات دیدم و خیلی تحقیق کردم و اخرش دلمو زدم ب دریا و خریدم گوشیو، تو این رنج گوشی a51 و a70 بودن که بنا ب دلایلی اینو خریدم:
1_ صفحه نمایش کامل بدون حفره یا ناچ
2_پردازنده قوی
3_کلا ازone ui خوشم نمییومد
4_ قبلا شیائومی داشتم و امتحانشو گزرونده بود
همونطور که میدونین گوشیه فوقولاده ایه، ولی سوپر من نیس دیگه، هر گوشی ایرادای خودشو داره:
من قبلا از miui 9 استفاده میکردم و تجربه کار با نسخه 10 و 11 نداشتم، کلا بگم که تغیر خاصی نکرده، کاش منم اپدیت نمیکردم😑، مشکل نرمافزاری زیادتر میشه تو هر اپدیت الان نسخه miui 11.0.4 هست که به اندروید 10 اپدیت شده ک تفاوتی با نسخه قبل اصلا دیده نمیشه، شاید یکی ۲ تا مورد مثبت بشه گفت، هر چی اپدیت میکنی مصرف باتریت میره بالا، در حدی که شاید بشه گفت یه روزو که قبلا به راحتی دووم میاورد، اونم دووم نیاره، یه مورد دیگم که خیلی خیلی عصبیم کرد این بود که تو اپدیت جدید دوربین فلج میشه، مثلا اسلو موشن و میزنم، میندازه بیرون ویا فیلم برداریش خیلی لگ داره، اینم بگم که ریست فکتوری نزدم تو این اپدیت اندروید 10، فایل زیاد داشتم نمیتونستم بکاپ بگیرم، خلاصه به انجمنشونم فیدبک زدم و اسکرینا و فایلا شونو فرستادم.
یه چیز دیگم که کمترکسی گفته اینکه رم این گوشی 6 ع، و لی تا 3 میاد پایین که تو اندروید طبیعیه، ک کارامو راه میندازه، تو بازیم من اصلا لگ ندیدم بازیایی مثل پابجی کالاف، فورتنایت (بهتره بخاطر پینگ ی ک میده و محدودیت هایی ک داره نصب نکنین کلا (حیف))، و... رو تست کردم ک بازم میگم اصلا لگ نداره، ینی تو اینستا و تلگرام لگای یکی دو ثانیه ای میبینی ولی تو بازی ن، یه قابلیت جالبی ک داره گیم توربو هستش game turbo اگه اشتباه نگم، که پردازش بازیا رو بهتر میکنه، و ی قابلیت جالب اینکه مثلا اپ واتس اپ رو میتونین تو حالت شناور وقتی بازی میکنین استفاده کنین ک من خیلی دوس داشتم واسه اینیستا یا تلگرام هم باشه ک گشتم نبود، بگرد شاید پیدا کردی
خلاصه کلام مشکل نرمافزاری زیاد داره کاشکی حل بشه، اگه حل بشه ک هیچ عیبو ایرادی نداره گوشی
ممنون که تا اخر خوندین، ببخشیدک طولانی شد