مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mmd A
- تاریخ عضویت : 1398/12/27
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
۱ - اول اینکه اگر از نرم افزاری خارج بشیم اجرای نرم افزار متوقف میشه ( به عنوان مثال من نرم افزاری نصب کردهام که با ارسال اس ام اس میتونم گوشیم رو صداش رو باز کنم یا پیداش کنم اگر گم شده باشه. در این نرم افزار این گوشی، این نرم افزار کارایی نداره چرا که تو پس زمینه اجرا نمیشه)
۲ قابلیت انتقال برنامه ها به کارت حافظه جانبی وجود ندارد
۳ _ وقتی تماس را جواب دادید گوشی را کنار گوشتون قرار دادید صفحه موبایل روشن و خاموش میشه به عبارت دیگر سنسور مربوطه خوب کار نمیکنه به طوری که من وقتی با تلفن صحبت می کنم در حال مکالمه هستم گوشی توسط پوست صورتم کلیک میشه این یک عیب بزرگ دیگه.
نرم افزار اسنپ روی گوشیم نصب کردم اسنپ درایو �تی که داخل برنامه هستم سفارشهای سفر برام میاد ولی وقتی کافیه از نرم افزار خارج بشم برم توی پیام ها یا واتساپ یا چیزای دیگه موقع دیگه تا ۵ ساعت منتظر بمونم هیچ سفارشی برام نمیاد.
عیب دیگر این گوشی اینه که رابط کاربری آن نزدیک به گوشی های اپل هست تا گوشی های اندروید و این برای کسانی که همیشه اندروید خریدن کمی کار کردن باهاش سخته.
عیب دیگر شینه که شما از داخل نرمافزار مثلاً واتساپ می خواهید یک شورت کات روی صفحه ایجاد کنید به هیچ عنوان ایجاد نمیشه.
ایراد شماره یک بسیار بسیار بسیار واجب است چرا که وقتی گوشیمو گم کنم میتونم از طریق اس ام اس جاش پیدا کنند ولی این قابلیت در این گوشی وجود ندارد.
قابلیت های مثبت این گوشی زیبا هست خیلی زیباست دوربین بسیار بسیار عالی داره صفحه نمایش بسیار زیبایی داره.
از دوستان اگه کسی راه کاری داره لطفاً بگید ممنونم. اثر انگشت و چهره نگار بسیار بسیار قوی هستش .