مشخصات کاربر
 - نام کاربر : آیدین .
- تاریخ عضویت : 1399/2/3
- تعداد نظرهای داده شده : 11
نظرها
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
آخه ... من الان نوت ۸ پرو دارم فورتنایت روی hight فریم ۳۰ بازی میکنم چرا [اشتباه] میگی تازه اکانت پلی استیشن هم روش لینک کردم ادامه بازی کنسولم میرم میخوای آیدی فورتنایت هم بدم بیای بازی کنی؟ نوت ۸ پرو قدرتمند ترین گوشی ممکن توی این رنج قیمته و از نوت ۹ اس قوی تره و دوربینش بالاتره ققط نوت ۹ اس باتریش خوبه انصافا من واقعیت همه چی رو میگم اگه نوت ۸ پرو بهتر از ۹اس نبود گرون تر نبود خودتون فک کنید نوت ۸ پرو اگر پردازندش افت کنه که نمیکنه و نکرده و من ندیدم تازه بعد از ۱سال افت میرسه به قدرت اسنپ ۷۲۰ توی ۹ اس ولی با این وجود افت اصلا نمیکنه و همش حرفه
واقعا چطور این حرف الکی رو برا داغ کردن زدی برو همون یوتیوبت رو ببین
۱ تومن بیشتر بدی برا پلاستیک و قدرت در حد گوشی ۲تومنی که با این قیمت پابجی رو کیفیت متوسط بازی کنی
من وقتی تایم خاموش شدن صفحه رو روی ۱ مین یا بیشتر میزارم بعد ۱ ساعت دوباره میاد روی ۱۵ ثانیه و خاموش میشه خیلی رفته روی اعصابم