مشخصات کاربر
 - نام کاربر : arefeh a
- تاریخ عضویت : 1399/2/9
- تعداد نظرهای داده شده : 13
نظرها
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
ولی چیکار کنم وقتی اینکارو کردم خیلی بهتر بود دشارژش
با سرعت خیلی کمتری شارژش کم میشه
ولی یه چند باری دیدم مثلا واتس اپ رو من خیلی استفاده آنچنانی ازش نکرده بودم و یه ساعتی بود بسته بودم اپشو
بعد مصرف باتری رو چک کردم دیدم واتس اپ ۵۰ درصده
مصرف باتری اندرویدشم گاهی میرسه به نزدیک ۵۰
برنامه های دیگمم اصلا پرمصرف نیستن
نمیدونم واقعا چرا
من فک میکردم واسه اندروید ۱۰ باشه
وقتی گذاشتم شارژش به صفر برسه خاموش بشه بعد فول شارژش کنم خیلی خیلی بهتر دشارژ شد
با سرعت خیلی کمتر
میدونمم نباید بذارم به صفر برسه ولی چیکار کنم اینطوری بهتر شد
فروشنده بهم گفت یه دور کالیبره ش کن منم اینکارو کردم خیلی بهتر میشه
مثل اینکه میگن واسه آپدیت اندروید ۱۰ـه که اینطوریه
و هنوز منم نمیدونم باید چیکار کنم
ولی احتمالا واسه همون اندروید ۱۰ باشه که آپدیت کردم
چون دیدم اینجا چند نفر دیگه هم.با آپدیت کردن اندروید به مشکل برخوردن واسه مصرف باتری
میانگین ۲۵ درصده
زیاده مگه نه؟؟
اندرویدشو آپدیت کردم همون روز اول
الان اندرویدش ۱۰ و miui 11.0.5
من آپدیت کردم هم اندرویدش ۱۰ـه هم miui 11.0.5
هر ۶ دقیقه یک درصد کم میکنه 🤦♀️
و توی ۸ ساعتم که گذاشتمش کنار و خوابیدم ۱۰ درصد کم کرده
خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم
من حتی وای فای هم خاموش میکنم وقت خواب
با اینکه همش خاموش بوده تو ۸ ساعت که گذاشتم کنار و خوابیدم ۱۰ درصد کم کرده
چیکار کنم دیگه. خیلی اعصابم بهم ریخته سر این
نمیدونم چیکار کنم دیگه
فروشنده بهم گفت کالیبره کن
کالیبره کردم بهتر شد ولی بازم یکم سرعت کم شدن شارژش زیاد بود
اومدم ریست فکتوریش کردم باز الان خیلی بدتره
از ساعت ۲:۲۰ شب تا ۱۰ بح که گوشی گذاشتم کنار و خوابیدم ۱۰ درصد کم کرده
طبیعی نیست نه؟؟
چیکار کنم.دیگه واقعا کلافه شدم
این همه هزینه کردم آخرم باتریش اینطوریه :(((
من الان هرسری آپدیت اومد واسش آپدیت کردم
اندروید 10
و miui 11.0.5
دیگه فعلا آپدیتی نیومده
کدوم دستورالعمل ها دقیقا؟ :|
من خیلی عصبیم چرا باید فقط واسه من اینطوری بشه
ته تهش که خوب نشد باید چیکار کنم؟؟ :((((
اما زیاد داغ میشه قشنگ حس میکنم داغی رو
برنامه خاصیم ندارم هنوز
بیشترین مصرف فک کنم واسه اینستا و این قبیل برنامه هاست
تو طول روزم زیاد اصلا ازش استفاده نمیکنم
اما خیلی سریع شارژش کم میشه
به فروشنده گفتم گفتش که داغ کردنش طبیعیه این گوشی، واسه خاطر فست شارژ بودنشه :|
چیکار کنم من الان :(
اندرویدشم اپدیت کردم به 10
مشکلی که دارم اینه که وقتی میزنم به شارژ تا 70 درصد که برسه خیلی داغ میکنه گوشی
این طبیعیه؟
و اینکه حس میکنم با اینکه هیچ کار خاصی نمیکنم باهاش شارژ باتریش خیلی زود تموم میشه
بخاطر اندرویدشه؟؟
لطفا راهنماییم کنید من خیلی نگرانم