مشخصات کاربر
 - نام کاربر : رضا ا
- تاریخ عضویت : 1399/3/11
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
برای من که چندباری اینطور شد.
من خودم امتحان کردم که زمانی که مادون قرمز با مشکل مواجه میشه cast به خوبی کار میکنه و بالعکس.
ظاهرا کارشناسهای شیاومی نتونستن این مشکل رو حل کنند.چون هردفعه یک آپدیت برای حل این مشکل دادند یکی از برنامه ها به خوبی جواب نداد و مشکل پیدا کرد.
الان هم آپدیت پایداری وجود ندارد. و هنوز برای آپدیت اندروید 10 و میویی توی این گوشی موندن برای همین نسخه بتا و آزمایشی رو برای این گوشی گذاشتن.
سخت افزار و نرم افزار باید به خوبی مچ بشن که متاسفانه در این گوشی خیلی مچ نیستند.
ظاهرا سخت افزار گوشی و نرم افزار گوشی به شدت ناپایداره و کار مچ کردنشون راحت نیست.
جمعیت ایران 85 میلیون نفر است. قرار نیست همه یک برند رادوست داشته باشند.
هرکس با توجه به سلیقه و نوع استفاده از گوشی و البته الان قیمت یک برند را انتخاب میکند.
بهتر است به نظرات همدیگر احترام بگذاریم.
این صفحه مربوط به شیاومی ردمی نوت هشت و برای رفع اشکالات و راهنمایی میباشد.
برای بعضی از دارندگان گوشی این راهنماییها مهم است. لطفا رعایت کنید.
همان سامسونگ در سری نوت مشکل باتری داشت که میترکید.همان سامسونگ در سری a مشکل هارد داشت.
الان تقریبا بیشتر برندها لوازم جانبی ندارند و کاملا شانسی شده.
باتریهای جدید همه آشغال.
اما خوب این هم شانس شما بوده که هارد شما مشکل پیدا کرده.
من به شخصه فکر میکنم یک جای گوشی شما وجود داشته یا یک موردی پیداکرده که شما متوجه نشدید و گرنه گوشی هاردسوخته که هاردش هم سوخته را سه میلیون نمیبرند.
که مفتش هم گرونه. این مورد برای دوست خودم پیش آمد و گوشی را نصف قیمت هم نبردند و گوشی ایشان هم مدل a سامسونگ بودند.
کسی خبر دارد که میویی 12برای این گوشی میاد یا نه؟