مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Mamad T
- تاریخ عضویت : 1399/4/11
- تعداد نظرهای داده شده : 15
نظرها
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
اگر این گوشی رو نخریدید نظر ندید. دوست دارید سامسونگ بخرید برید بخرید اما تا موقع ای که شیائومی نخریدید نظر بد نزارید روش.
رابط کاربری ی چیز سلیقه ای هستش . اداپتورم به دلیل این ۱۰ واتی توی جعبه هست که درامد اصلی شیائومی از لوازم جانبیشه برا همین میزاره که خودت بخری.
درمورد صفحشم بگم که من آی پی اس رو به امولد و سوپر امچلد ترجیح میدم چون هم هزینه تعمیرش بیشتر هم اینکه رنگ های تولیدی امولد مصنوعیه.
درمورد قطعاتشم اگه فروش شیائومی تو ایران زیاد شه قطعاتشم بیشتر میشه .
یکی مثل شما طرفداری سامسونگ که فقط پول برند میگیره با نظرات غیر تخصصی مردم رو به سمت سامسونگ میکشین و بازار شیائومی تو ایران خراب میشه و قطعاتش وارد نمیکنن.در مورد دوربینشم دوربین اصلیش ۴۸ که ساخت خود شرکت سامسونگ هستش پس الکی ایراد نگیر.
اگه تاحالا دستت به شیائومی خورده باشه این حرفو نمیزنی
منم میتونم یه گوشی مثل می تن پرو رو با ای ۱۰ سامسونگ مقایسه کنم و بگم سامسونگ مفت نمی ارزه.
حرفات سند نداره . معلومه داری از روی تعصب طرفداری سامسونگو میکنی ک فقط پول برند میگیره و امکانات نداره گوشی من دوستم گوشیش ای ۵۰ اثر انگشتشو نیم ساعت باید نگه داره تا باز شه
دوست دیگه ای میشناسم گوشیش از یه متری افتاد ال سی دی شکست ۲ تومن پول ال سی دی داد . ولی واقعا یکی از دوستانم ردمی نوت ۸ گرفتو بعد از سه ماه من دیدم عملکردش عالیه منم گرفتم اگه چیزی نمیدونی نظر نده ممنون میشم. توی نظراتت هم نوشتی نوت ۸ پرو رم ۸ و حافظه ۲۵۶ کاملا اشتباهه چون رمش ۶ و حافظه ۱۲۸ بیشتر نداره ولی از ای ۵۱ و ای ۷۰ هم بهتره . سامسونگ دیگه باید جمع کنه بره.
اگه کسی نسخه gcam این گوشی رو داره اینجا لینکشو بزاره یا بگه که از کجا دانلود کرده ممنون میشم
توی نظرات قبلی گذاشته بودن اما درست نبوده.