مشخصات کاربر
 - نام کاربر : فاطمه ص
- تاریخ عضویت : 1399/4/14
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
Samsung Galaxy A51
1399/5/3
بله دوست عزیز داره گوشی من رام 6و ساخت ویتنامه
Samsung Galaxy A51
1399/4/21
دوستان من گوشیو دیروز خریدم ساخت ویتنام و به سفارش عراق هستش از امروز صب حس میکنم بالا سمت راست نزدیک دکمه ولوم گوشی یه سایه خاکستری رنگ خیلی باریک افتاده به نظرتون مشکل گوشی چیه؟ خرابه ینی؟ چیکارش کنم درست شه ؟گارانتی داره لازمه ببرم بدم به فروشنده؟ کاش همون s7خودمو نگه میداشتم
Samsung Galaxy A51
1399/4/17
دوستان من خودم دو دل بودم کهa51 بخرم یا نه دیشب برا تولد خواهرم شوهرش گرفته به نظرم گوشیه خوبیه خیلی خوش دست و سبکه ضخامتشم کمه دوربین اصلی واقعا فوق العاده س تنها ایرادش به نظرم دوربین سلفی گوشی هس که نمیدونم چرا خیلی بی کیفیته😐اونم که دوستان میگن انگار به خاطر گلسه سوال من اینه آیا گلسی تو بازار هس براa51که جای دوربین سلفیش خالی باشه تا انقد بی کیفیت نشن عکسا؟
Samsung Galaxy A51
1399/4/14
سلام دوستان میشه کمکم کنید من بین ای 51وای 71 موندم کدومو بخرم قیمت ای 71خیلی بالاس از طرفی ام دوربین و باتری یکم بهتره نمیدونم واقن موندم کسایی که ای 51 دارن میشه بگن که از دوربین گوشی راضی هستن یا نه؟ چون دوربین برام خیلی مهمه ممنون میشم کمکم کنید
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD