مشخصات کاربر
 - نام کاربر : ATA 7
- تاریخ عضویت : 1399/4/19
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من نزدیک ۲ماه این گوشی رو خریداری کردم و نقاط قوت و ضعف گوشی رو بهتون میگم، در ضمن من نزدیک ۸ سال انواع گوشی ها رو داشتم پس تعصبی نیستم مثل یه سری از دوستان که خودشونو دارن میکشن بگن این خوبه یا اون خوبه...
من از وقتی که A51 رو خریدم باتری گوشی فوق العاده افتضاح،اصلا باتری خوبی نداره با اینکه اسمی ۴۰۰۰ هستش نسبت به گوشی های هم رده خودش ولی اصلا خوب نیست
دوربین اصلی گوشی کاملا معمولی که راضی کننده نیست
ولی دوربین سلفیش به نظرم بهتره
رابط کاربری خوب و از همه مهم تر اندروید ۱۰ فابریک
صفحه نمایش عالی
با وای فای اگر کار وبگردی یا بازی انجام میدید گوشی داغ نمیکنه ولی با نت گوشی خسلی داغ میکنه که خب طبیعی هستش
لگ و هنگی در حین کار با گوشی ندیدم
کاریم با جنس بدنه ندارم چون اول و آخرش میخوای قاب بندازی روش پس برام مهم نیس
در کل از نظر من نقاط ضعفش که بالا هم توضیح دادم باتری و دوربین هستش که اصلا راضی کننده نیس نسبت به پولی که میدین
با همین قسمت میتونید گوشی های خیلی بهتر از برند های دیگه تهیه کنید
و از دوستان خواهشمندم تعصب بیجا رو بزارن کنار و عین این بچه ها باهم دیگه کل کل الکی نکنن ،۴تا نظر درست درمون بدید اون بنده خدایی که قصده خرید گوشی داره از نظرات استفاده شما استفاده کنه نه اینکه سردرگم بشه
موفق باشید