مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Haji H
- تاریخ عضویت : 1399/5/6
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
من بیشتر از اینترنت wifi استفاده میکنم و باهاش هیچ مشکلی ندارم.
اما زمانی که از اینترنت سیمکارت استفاده میکنم یک مشکل عجیب دارم.
اگه اینترنت سیمکارت رو روشن کنم و بعد یک برنامه رو باز کنم میگه شما آفلاین هستید.
اما وقتی برنامه باز هست (یا در پس زمینه هست) اینترنت رو روشن کنم برنامه به اینترنت وصل میشه و اگه همون برنامه رو از پس زمینه خارج کنم و دوباره وارد اون بشم باز میگه اینترنت شما وصل نیست.
مثال : اگه اول اینترنت رو روشن کنم و بعد گوگل کروم رو گوگل کروم به اینترنت وصل نمیشه.
اما اگه اول گوگل کروم رو باز کنم بعد اینترنت رو روشن کنم گوگل کروم کار میکنه.
حالا اگه همین گوگل کروم رو کامل ببندم (از پس زمینه ببندم) و دوباره بازش کنم اینترنت وصل نمیشه.
پ ن 1 :
اجرای اپلیکیشن ها در پس زمینه در data usage رو چک کردم همه روشنه.
محدودیت برنامه ها توسط App battery saver هم چک کردم و هیچ برنامه ای محدود نیست. (کلا خاموشه app battery saver) با این حال همه اپلیکیشن ها رو جدا جدا چک کردم.
پ ن 2 :
اینستاگرام و واتس اپ هم اول این مشکل رو داشتند اما الان به صورت خودکار این مشکل رو دیگه ندارند که فکر میکنم علتش این باشه که بشتر از نرم افزار های دیگه از اینترنت موبایل استفاده کردند.
اما دیگر اپلیکیشن ها همچنان این مشکل رو دارند.
سپاس از کمکتون