مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Fateme r
- تاریخ عضویت : 1399/7/20
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
و اینکه خیلی دیگه زیاده روی کردید. کجا یه عمر طول میکشه شارژ بشه؟ منکه این گوشیو دارم میگم اینطور نیست شما از کجا میگی نمیدونم
اولا از خوبیاش شروع میکنم: صفحه نمایش بسیار خوبی داره و با کیفیت..طراحی بدنه رو خیلی دوس دارم،حاشیه و دوربین پانچی و طراحی دوربین پشت... راستش وقتی اولین بار دستم گرفتم حس خیلی خوبی داشت. تنها مشکل بدنه گلاستیکش(بعضیا جوری میگفتن پلاستیکه انگار حتی نمیدونن ترکیب پلاستیک و شیشه هست) این میتونه باشه که به شدت جاذب اثر انگشته ولی همه کاور میندازن مشکل خاصی پیش نمیاد.پردازنده خیلی خوبی داره. بازی های کالاف و آساسین و چند مورد بازی سنگین رو اجرا کردم روش(گرافیک روی high و ultra). تقریبا روزی ۵ ساعت بازی میکنم و هیچ لگی نداشته. تنها مشکلش اینبود که گرم میشه زیر دوبین که آزار دهنده هم نیست(خودتون دیگه میدونید اگزینوس یکی از مشکلاتش اینه که گرم میشه)..دوربین خیلی خوبی داره من مشکلی توش ندیدم.مخصوصا چندین بار توی شب رو حالت night عکاسی کردم و رضایت بخش بود. نگهداری باتریش بد نیست ولی درعوض خیلی سریع شارژ میشه..
درکل گوشی خوبیه وگرنه پرفروش ترین نبود توی میان رده ها. اسمش هم روشه نباید انتظارات فضایی داشت. مشکل قیمت هم از جای دیگس وگرنه در شرایط عادی خیلی ارزون تر بود.