مشخصات کاربر
 - نام کاربر : mim B
- تاریخ عضویت : 1399/9/6
- تعداد نظرهای داده شده : 6
نظرها
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
نمایشگر tft عهد بوقیه a21s و با این مقایسه کن بعد میفهمی اصن اسم این دوتارو نباید کنار هم بیاری...
قطعا هرگوشی pro بهتره از اسم مشخصه ...
شما قبل اینکه این اطلاعات و رو کاغذ بخونی
برو تو دیوار دونفر که این گوشیو گذاشتن واسه فروش دست دومشو برو دست بگیر خودت میفهمی کدومو باید انتخاب کنی
من بودم به شخصه شیا انتخاب میکردم و کردم
پشتیبانی و نمایندگی و اینارم ول کن تو ایران این داستانا نیست یه گوشیو بگیر دو 3 سال استفاده کن بره دنبال حاشیه نباش
فرق رابط کاربری 11 و 12 مثل اندروید 9 و 10 میمونه
شاید یه سری چیزای جزیی اضافه بشه از لحاض عملکرد ها ولی اینطوری نیست که بگی خیلی خیلی تغیرات خفنی میکنه
بهبود عملکرد و تغییرات کم ظاهری
آقا ما این گوشی رو گرفتیم
تو این ده سال بعد از تست گوشی های سونی و نوکیا و هواوی و سامسونگ و این اواخر میزو و بالاخره رسیدم به شیاومی
بعد کلی تحقیق رسیدم بهش البته با توجه به بودجم که اگه بیشتر بود میرفتم سراغ pro این گوشی
خلاصه مطلب اینکه من کلی واسه گرفتن این گوشی نظرات همینجا رو خوندم و کلی نگران بودم از باگایی که دوستان ذکر میکردن و بالاخره دلو زدم به دریا و رفتم گوشی رو گرفتم
باید بگم سرعت پردازش گوشی با توجه به پرندازنده امریکایی اسنپ دراگون فوق العاده اس و میتونم بگم تو این رنج قیمت نظیر نداره
گوشی من باگ هندزفیری نداره و خیلی راحت چه هندزفیری چه کابل aux اجرا میشه این یک
دوم اینکه به بعضی از وای فای ها وصل نمیشد از جمله وای فای خونه با تغییر منطقه از ایران به هند پیدا کرد وایفای منزل رو و وصل شد
شارژ هم یکم عجیبه مثلا یهو دو یا 3 درصد کم میشه ولی بعد چند دقیقه اصلا چیزی کم نمیشه
که فقط از لحاظ عددی شاید عجیب باشه یعنی در کلی اعداد کم کردن باطری هست که مشکل داره این نشون دهنده باطری خراب نیست
به عنوان مثال من همین امروز صبح ساعت 8 صبح گوشی رو صد در صد کردم و الان که دارم تایپ میکنم در کمال تعجب 75 درصد شده با استفاده عادی یعنی زنگ پیام گشت تو اینستا کمی بازی...
از لحاظ باطری فوق العادس از لحاظ سرعت همینطور باگ خاصی ندیدم البته هنوز به 12 ارتقا ندادم...
طراحی ظاهری بسیار عالیه
دوربین ها فوق العاده قوی هستن راضی میکنه ادمو من خودم اتلیه دارم و کارم عکاسی هست با دوربین های فول فریم ولی میتونم بگم این گوشی دوربینش به عنوان دوربین یه گوشی راضی میکنه کاربر رو
فقط و فقط و فقط تنها ایرادیش (البته برای شخص بنده) بزرگ بودن گوشی هست و همینطور کمی سنگین بودن گوشی البته اون هم به لطف ال سی دی بزرگ و باطری 5020 بزرگ هست دیگه کاریش نمیشه کرد
ولی در کل فکر نمیکنم گوشی مناسبی برای یه خانم باشه چون اذیت میشه مگر اینکه عادت داشته باشه به گوشی های پلاس و بزرگ...
یه مزیت نسبت به گوشی های دارای نمایشگر سوپر امولد سامسونگ که داره اینه که نمایشگر این گوشی ارزونه و با خیال راخت میتونید استفاده کنید ازش... چون اگه نمایشگر گوشی های سوپر امولد مثل A50 a31 یا ... بشکنه شما حداقل 3 و نیم پیاده میشید یعنی نصف قیمت گوشی پس من اینجا قید سوپر آمولد رو زدم...
اسپیکر ها قوی آنتی دهی خوب
سرعت نت خوب
فکر نمیکنم نکته منفی ای داشته باشه این گوشی که کسی رو ناراضی کنه ...
شک نکنید در خریدش