مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علی ا
- تاریخ عضویت : 1400/7/14
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
بعد از کلی بالا پایین کردن این گوشیو خریدم و الان ۱۰ روزه تقریبا ازش استفاده کردم تو این مدت یه سری اشکالات اساسی تو این گوشی هست
قبلاً با نوت ۹ اس هم کار کردم و بیشتر با اون مقایسه میکنم
گوشیم رام فابریک گلوبال ۱۲.۰.۶ هست
اولین اشکال مربوط به باطریه که چه در حالت ۶۰ هرتز و چه ۱۲۰ هرتز مصرف نسبتا بالایی داره حتی بدون استفاده و در حالت آماده به کار مثلاً شب گذشته با ۱۵ درصد شارژ گوشیو گذاشتم کنار صبح دیدم خاموشه ولی ۹اس با ۴ درصد شارژ بذار کنار تا فردا روشنه و هنوزم ته شارژش یه چیزی مونده
اشکال بعدی صفحه نمایش گوشی هست که وقتی نور صفحه تا آخر کم میکنم نویز میندازه البته گاهی اوقات
اشکال بعدی اینه که تو استفاده های معمولی نه استفاده های آنچنان سنگین پردازنده گوشی حرارت زیادی تولید و این داغی قسمت بالایی صفحه نمایش کاملا محسوسه ولی نوت ۹ اس اکثرا گرمایی تولید نمیکنه
و در آخر باگ ولگ هاش به مراتب بیشتر از ۹ اس هست
این تجربه چند روزه من بود بنظرم فقط رو کاغذ مشخصات این گوشی اوکی هست یا اینکه گوشی من بد از آب در اومده!
البته من فقط نکات منفی رو گفتم از لحاظ چیزای دیگه اوکی هست
اگه قصد خریدش رو دارین اطمینان حاصل کنید همه گوشیهای این مدل این اشکالات رو نداشته باشنچون واقعا رو مغزه این اشکالات با توجه به اینها ۹ اس بنظرم انتخاب بهتری میتونه باشه
کسانی که تجربه کار با این گوشی رو دارن تجربه شون رو اشتراک بذارن که به این مشکلات برخوردن یا نه که بقیه درست انتخاب کنن.ممنون