مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Amir K
- تاریخ عضویت : 1400/9/15
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
من دو ماهه که از این گوشی استفاده می کنم و میزان مصرفم متوسط هستش.
این پیام برای دوستانی که می خوان این گوشیو بگیرن. به هیچ وجه اشتباه نکنید به معنای واقعیه کلمه اسباب بازیه. اولش برام عجیب بود که این گوشی طی دو ماه یک میلیون و پونصد ارزون تر شده بود و حدس میزدم کاسه ای زیر نیم کاسست.
این گوشی در روز های اول واقعا هیچ نقصی نداشت ولی بعد از استفاده میان مدت ی چیزش مشکل پیدا میکنه. واسه من لمس یه طرف صفحه نمایش تاچش خیلی ضعیف شده و گارانتی قبول نمیکنه متاسفانه. من خودم به شخصه هرچی که می گیرم محتاطانه و دست به عصا استفاده می کنم. خیلی اعصابم خورد شد الکی و بی دلیل گوشی تاچش کار نکنه واقعا اسباب بازی. چند نفر دیگه از دوستانم تو کامنتا این مشکلو داشتن.
من خودم طرفدار شیائومی بودم گوشی برادرم redmi 9t واقعا بدون باگ و مشکل کار میکنه و بی نظیره ولی پوکو واقعا با این گوشی ناامیدم کرد خلاصه شما این اشتباه منو تکرار نکنید. من خودم فک کردم طبیعیه و حل میشه حتی تو کامنتام نوشتم ولی بردم نمایندگی گفت مشکل سخت افزاریه..
خلاصه شیائومی باز اوکیه ولی پوکو خیلی با این گوشی ناامید کننده عمل کرده.
این گوشی به شدت داغ میکنه که از عمرش واقعا کم میکنه.
و تو صفحه نمایشش رنگ ها تو مخصوصا فیلم دیدن به هم میریزه و حالت آبرنگی داره و کلی باگ دیگه.
نمیخوام وقتتونو بگیرم ولی واقعا این گوشی ارزش فکر کردن نداره چه برسه خرید.
من خودم میخواستم نسخه معمولی این مدلو بگیرم با توجه به نیازام ولی با توجه به قیمت خوب و پر طرفدار بودنش وسوسه شدم.
اینجاست که میگن هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت🤕
گوشی من هم این باگ گیر کردن صفحه رو داره از صبح شروع شد و غیر کروم بقیه جاهام این باگو داره و یکمم آنتن یابیش ضعیف شده و سرعتشو آورده پایین.
اولش فک کردم زدم زمین اینجوری شده که دیدم مشکل همه گانیه.
فک کنم یه آپدیت میاد برطرف میشه؟ دوستان به نظرتون دلیلش چی میتونه باشه؟
با تشکر