مشخصات کاربر
 - نام کاربر : معین ح
- تاریخ عضویت : 1391/7/16
- تعداد نظرهای داده شده : 17
نظرها
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
لطفا راهنماییم کنید ..
گوشی من زمانی که باهاش میرم واتساپ خیلی سرعت دانلود فایل توی واتساپ کمه
به حدی که یه عکس 100 کیلوبایتی 5 دقیقه طول میکشه گاهی اوقات هم اصلا دانلود نمیشه
یه تبلت دارم که اندروید هست و زمانی که باش میرم واتساپ خیلی سریع فایل رو دانلود میکنه
در ضمن با Wi-Fi وصل میشم و سرعتمم 1 مگ هست
کسی تاحالا از پاوربانک(شارژر همراه) بذای آیفون استفاده کرده ؟؟
ضرری نداره برای دستگاه ؟؟؟
شما هر کدوم واقعا توی دلته و دوستش داری بردار
نه میتونی از خارج از کشور تهیه کنی اما باید unlock باشه گوشیت تا سیمکارت ایران روش جواب بده
من قبل از این گوشی که الان دارم(آیفون 5 اس ) گوشی های اندرویدی از اکثر برند ها داشتم اما واقعا هیچ کدوم به گرد پای ایفون نمیرسن
من واقعااااااااا ازش راضیم ...
باطری گوشی خیلی خوبه(ماشالا ) :D و من برای بازی که ازش استفاده میکنم (آسفالت 8 ) حدود 5 ساعت نگه میداره که خوبه ....
فقط و فقط آیفون 5 اس
آره من خودم دیشب به 8.1 آپدیت کردم ... فوق العادس
داغ کردن طبیعیه چون نشون دهنده یه سی پی یو دقیقه ////ولی مثلا هر یک ساعت و نیم یه نیم ساعت به دستگاهت استراحت بده
2 : آیفون من اینطوری بود ... مال location services بود ... از این قسمت برو اگه غیر فعاله فعالش کن
settings/privacy
گزینه اول location services هست اگه on بود off کن
باید با itunes هر چیزی رو که میخوای از سیستم انتقال بدی
از دیشب تاحالا سه تا سوال پرسیدم ..
یه سوال دیگه هم برام پیش اومد ..
سرعت دستگاه من کمی پایینه
گفتن که اگه به ios 8.1 آپدیت کنم درست میشه سرعتش
خواستم ببینم دوستانی که به 8.1 آپدیت کردم بهبود سرعت داشتن ؟
ورژن الان ios من 8.0.2 هست
باطری رو زمانی که میزنم به شارژ حتما باید باطری 100% شارژ شه یا مثلا 90 درصد هم که باشه از پریز بکشم اشکال نداره ؟؟؟
برای باطری مشکلی پیش نمیاد ؟
1:
گارانتی نیوتون چطوره ؟
2:
من وقتی که گوشی رو خریدم برام بازی آسفالت 8 ریختن که برام خیلی جذابه میخواستم بدونم اگه یه مدت زمان طولانی با گوشی بازی کنم مشکلی برا باطری یا هر قطعه دیگه ای پیش نمیاد ؟
3:
وقتی که میخوام صفحه رو قفل کنم دکمه قفل شدن صفحه رو که میزنم صفحه که خاموش میشه یه زمان خیلی کم مثلا 1 صدم ثانیه صفحه یه نور کوچولو توشه که خاموش میشه ! میخواستم ببینم مشکلی برا گوشیم پیش اومده ؟؟؟؟
خیلی ممنون میشم اگه جوابم رو بدید
2 ساعتم کلاس آموزشی رایگان و اپل آیدی رایگان
5s gold 16 gb
ولی خدا رو شکر درسته ...
حل شد .
سلام دوستان من یه مشکل برام پیش اومده و فورا باید رفعش کنم
من الان از طریق mail گوشی اکانت gmail رو ادد کردم
اما 2 سوال
اول اینکه میخوام یه فایل رو از گوشی attach کنم اما گزینه ای برای افزودن فایل نیست
چطوریه جریانش ؟
دوم اینکه اکانت جیمیلم رو چطوری میتونم از قسمت mail حذف کنم و یه اکانت دیگه مثلا yahoo رو باز کنم ؟
ممنون میشم سریع پاسخمو بدین
الان galaxy s3 دارم گوشی خوبی هم هست
ولی خدایی خیلی دلم توی آیفون 5 اس هست
همیشه وقتی توی دست یکی میدیدم غصه میخوردم که چرا من ندارم
الانم از هیجان گرفتنش که قراره اگه خدا بخواد 20 یا 21 مهر بگیرم شبا خوابم نمیبره
من هفته دیگه اگه خدا بخواد دارم 5 اس میگیرم
باورتون نمیشه به خاطر مشکل مالی خانواده 2 سال پولم رو جمع کردم .
دارم لحظه شماری میکنم که هفته آینده برم گوشی رو بگیرم