مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Omid A
- تاریخ عضویت : 1391/9/23
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
تاحالا ک عاشقش شدم...عجب گوشی قوی هست...
اتفاقا دوربینشم خوبه...!!!
نیاز های من سرعتو cpu و طراحیو خوشگل بودنه زیاد با دوربینش کاری ندارم چون دوربین دارم برا صدا وصفحشم به نظرم اینقد برتری داره ک به چشم نمیان...
چون طراحیش یرام مهمه و کلا از بدنه پلاستیکی سامسونگ بدم میاد فک کنک بهترین گزینس...
به نظرت لازمه با گارانتی بگیرم؟؟؟
یه مشکلی هست...این نظره یه دوستامه.شما ک با گوشی کار کردی باهاش موافق نیستی؟
( گوشی بسیار بدی هست نه کیفت صدا داره نه دوربین نه کیفیت تصویر تازه یه حاله سفید تو عکس های گرفته شده با دروبین هستش اگه نظر من را میخواید نخیرید چون پشیمون میشی )
اره ال جی رو خودمم نظرم همینه
ولی برا زد میگن تازگیا خرابیش زیاد شده...درسته؟؟؟
دلم میخواد یه نفر بی تعصب بین زد و گوشیا دیگه مث g2 . hts one . s3 . s4 mini ..... بهم دلگرمی بده ک واقعا زد بهترین انتخابه...اونایی ک باش کار کردن بهم کمک کنن...واقعا خرابی داره؟ ینی حتما با گارانتی بگیرم؟؟
مرسی از همگی :)