مشخصات کاربر
 - نام کاربر : afshin s
- تاریخ عضویت : 1391/10/28
- تعداد نظرهای داده شده : 17
نظرها
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
کوشیم اس3 هست4 ماهی هست خریدم الان یه مشکلی بوجود اومد اونم اینه که من میخوام آهنگ یا کلیپ پخش کنم صدا از باندا نمیاد چیکار کنم؟؟؟؟؟ فوری خواهشا بگین
اقا یکی راجع به روت توضیح بده البته اونیکه وارده............
در کل از همه نظر اس 3 رو پیشنهاد میکنم و بقیه گوشی هارو فراموش کن.(امیدوارم کمکت کرده باشم.)
رو توضیح بده و بگه چهجوری میشه فعالش کرد؟
ببین من فعالش کردم فقط مشکلم اینه که خیلی شارژ (ایرانسل) مصرف میکنه
البته با برنامه glwiz خیلی خیلی زیاد 5000 تومنو تو 5 دقیقه تموم کرد.
1.پردازنده ی اس3: چهار هسته ایه 1.4 اما نوت 1دو هستهایه 1.2
2.یکی از دوستام نوت1 داشت اما میگفت خیلی زود باتری مصرف میکونه و برای کار باید یکسره تو شارژ باشه!!
3.اگه اهل صفه نمایش بزرکی با کیفیت خوب صفحه اس3 super amoled hd iهست اما نوت1 super amoled
4.ووووووووووووووووووووووو کلی مطلب دیگه
من خودم امروز دارم میرم بخرم اس3
حتما بازم مزاحمت میشم
چندتا سوال داشتم چون نظرات رو که نگاه میکردم میدیدم اکثرا با تجربه و حرفه این.
1.من چند روز دیگه میخوام این گوشیو بخرم ساخت کجاروبگیرم و از علائدین یا بازار موبایل بخرم؟
2.رام 4.1.2 کجارو روش بریزم؟
3.وقتی خریدم چه چیزای دیگه ای براش بگیرم؟(لوازم ضروری و غیر ضروری)
ممنون میشم جواب منم بدید.