مشخصات کاربر
 - نام کاربر : Afshin G
- تاریخ عضویت : 1392/1/14
- تعداد نظرهای داده شده : 4
نظرها
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
یک مورد دیگه هم اینه که الان دو سه هفته ای هست که زمان شارژ شدن گوشی زیاد تر شده مثلا دیشب ساعت 12 زدم به شارژ صبح ساعت 7:30 فول شد!!!!
ولی زمان نگه داری شارژ فرقی نکرده/
کسی راه حلی داره؟!
برچسب شبنم رو هم بد نیست یک چکی بکنی و تائیدیه رو بگیری.
این سری رفرش هم که وارد شده معمولا قیمتشون نسبت به جنس اصلی پایین تره پس مراقب باش به خاطر قیمت کمتر سرت کلاه نره و بعدا پشیمون نشی!!
شما اگر به سایت اصلی خود سامسونگ هم برید میبینید که رنگ بندی رو به این صورت اعلام کرده:
آبی سفید مشکی تیتانیومی مسی قرمز
خط تولید سامسونگ هم تو 3 کشور کره چین و ویتنام قرار داره. از نظر کیفیت هم به نظر من با هم فرقی ندارن. چون در نهایت همه تائیدیه کنترل کیفیت سامسونگ رو دارند.
من خودم رنگ تیتانیومی ساخت ویتنام رو هفته پیش خریدم خیلی هم راضی ام.
فقط شما مراقب باش گوشی که میخری رفرش نباشه. که اگر رفرش باشه یک هفته هم برات دووم نمیاره!
من این گوشی رو هفته پیش 1685 خریدم. گوشی ساخت ویتنام رنگ تیتانیومی 16GB ورژن اندرویدش هم 4.1.2 هست.
گارانتی مال پارس مایکروتله. برچسب شبنم هم داشت که وقتی کدش رو ارسال کردم تائید کرد. در ضمن گوشی رو پلمب خریدم فروشنده همونجا کارتنش رو باز کرد. شما هم حتما پلمب بخر. یک فلیپ کاور همراه گوشی به صورت اشانتیون بود.
فقط یک مقدار مصرف شارژ گوشی بالاست تقریبا هر شب گوشی رو میزنم ب شارژ.
به غیر از این از گوشی خیلی راضیم.