مشخصات کاربر
 - نام کاربر : یلدا م
- تاریخ عضویت : 1392/2/2
- تعداد نظرهای داده شده : 15
نظرها
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
تبلیغات
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
-
معرفی P4R 5G - پایینرده اقتصادی ریلمی با باتری 8,000mAh و صفحهنمایش LCD
ممنون میشم راهنماییم کنین
اگه زیاد بازی رو گوشی نصب کنی و بعد حذف کنی یعنی نصب و حذف زیاد بازی به گوشی اسیبی میرسونه؟
ببخشید یه سوال داشتم ممنون میشم راهنمایی کنین
امکانش هست که وقتی یه نفر بهمون زنگ میزنه فقط تصویرش بیاد شماره و اسم مخاطب نیاد یالااقل فقط اسم مخاطب بیاد
اگه امکانش هست چطور میشه اینکارو کرد؟
من نمیدونم چرا من وقتی اینجا پیام میذارم هیشکی توجه نمیکنه
وقتی گوشیم قفل میشه و من کلید کنارشو میزنم تا قفلشو باز کنم پایین صفحه یه چیزی میاد
انگلیسیفارسیفرانسوی
News y یاهو نیوز وقتی هم قفلو باز میکنم میره
چه جوری اینو محوش کنم اعصاب منو خورد کرده
من این گوشی رو تقریبا 3 روزه خریدم
فروشنده گفت بار اول باید 4 ساعت بزنی به شارژ ولی برای بارهای بعدی نباید بیشتر از دو ساعت طول بکشه اما من دفعه دومم حتی بیشتر از چهارساعت طول کشید میخواستم بدونم مال شما هم همینجوریه یا گوشی من مشکل داره ممنون میشم راهنمایی کنین
ممنون از امیر و مهدی عزیز که وقت گذاشتین
من خود تهران نیستم مجبور شدم گوشی رو اینترنتی سفارش بدم
از سایت هنرمندان سفارش دادم ساخت ویتنام و بهم گفتن وقتی به دستت رسید میتونی تستش کنی تا اگه مشکلی داشت همون موقع پس بفرستی
حالا اگه بهم بگین که چی رو از گوشی تست کنم تا از سالم بودنش مطمئن بشم ازتون ممنون میشم
بلاخره من دلمو زدم به دریا این گوشیو اینترنتی سفارش دادم فروشنده مهلت تست داده
توروخدا کمک کنید من هرچی کامنت میذارم یه نفرم پیدا نمیشه که ج منو بده
چیو تست کنم تا از سالم بودنش مطمئن بشم ؟
هیشکی جواب منو نمیده :((((((((((
من میخوام این گوشی رو اینترنتی سفارش بدم از موبایل هنرمندان
میخواستم ببینم کلا خرید اینترنتی گوشی عاقلانه هست؟
و اینکه فروشگاه هنرمندان کسی تا حالا خرید داشته ؟ قابل اعتماد هست؟
ممنون میشم راهنمایی کنین
من میخوام این گوشی رو اینترنتی سفارش بدم از موبایل هنرمندان
میخواستم ببینم کلا خرید اینترنتی گوشی عاقلانه هست؟
و اینکه فروشگاه هنرمندان کسی تا حالا خرید داشته ؟ قابل اعتماد هست؟
ممنون میشم راهنمایی کنین
قیمت این گوشی شده 1650 به نظرتون چیکار کنم بخرم یاصبرکنم ؟
میاد پایین ؟
اول از امیر عزیز ممنونم که وقت گذاشتن و جواب دادن
اگه بشه توی این مورد هم امیر یا بقیه دوستان منو راهنمایی کنن ممنون میشم
من میخوام این گوشی رو بگیرم و حداقل تا 2 سال آینده قصد تعویضشو ندارم
به نظرتون میتونه تا دو یا سه سال خوب کار کنه ؟
یکی از دلایل من برای خرید گوشی سیستم عاملش بود که بتونم نرم افزار و بازی های زیادی روش نصب کنم من از بعضی ها شنیدم که میگن خیلی از برنامه هایی که تو ورژن آیس کریم اندروید نصب میشد بر روی اس سه نصب نمیشه و تو نصب برنامه خیلی مشکل خواهم داشت اگه راجع به این هم توضیح بدی ممنون میشم
و اینکه این گوشی میکروسیم میخوره ؟
اسم سایتی که گارانتی گوشی رو چک میکنن چیه ؟
من میخوام این گوشی رو بگیرم ، الان ان 8 دارم
دو تا سوال دارم
اول اینکه عاقلانه است که گوشیمو عوض کنم
دو اینکه اون شماره ای که برای مطلع شدن از اصل گوشی بهش اس میدن چیه
ممنون میشم راهنمایی کنین