مشخصات کاربر
 - نام کاربر : gno n
- تاریخ عضویت : 1392/2/14
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
بنده 3 ماهه از این گوشی (که از طریق این سایتم آشنا شدم) دارم استفاده میکنم، نمیدونم این مشکلاتی که دوستان میگن از کجا میاد به شخصه هیچ کدومو تجربه نکردم....
باطری روی20% در عرض یک ساعت و نیم شارژ فول البته تا 95% بهتره که قطع شه...
و اما پر شدن رم ، با یک برنامه startup manager ساده و گزینه حذف حافظه روی خود گوشی کاملا حله...
آقایون شما با کامپیوتر هم کار میکنین حداقل روزی یه بار یه ریستارت میکنین حالا به اس3 که رسید هفته ای یه بار هم ریستارت نمیکنین!!!!!یه راه اندازی مجدد 2 یا 3 روز یک بار کلا 20 ثانیه وقت میبره.....!!
گوشی اصلا و ابدا داغ نمیکنه، فقط هنگام بازی hd گرمای مختصری تولید میکنه.مگر اینکه لطف کنین هنگام بازی گوشی رو به شارژ متصل کنین که دیگه قید باطری و گوشیو بعد چند ماه بزن ضمن اینکه پیکسل صفحه هم میسوزه.....
آنتی ویروس dr.web هم بعد نیست باشه فقط هنگامی که اینترنت یا برنامه یا اطلاعاتی رد و بدل میکنین روشنش کنین و در مواقع دیگه خاموش البته تاثیرش رو سرعت در کوتاه مدت فابل مشاهده نیست!
هر برنامه ای پس از بسته شدن بین 2 تا 20 mb از حافظه رو اشغال میکنه که معمولش زیر 10mb.در مقابل 300mb رم خالی
یه روش دیگه هم برای افزایش سرعت باز شدن کانتکت و اس ام اس ، غیر فعال کردن Ripple effect است.
به مسیر زیر بروید:
Settings --> Lock screen --> Lock screen options
سپس تیک گزینه Ripple effect رو بردارید و گوشی رو ری استارت کنید.
فعلا تا آمدن ورژن جدید این افکت زیبا رو حذف کنید تا از سرعت بالاتری بهره ببرید.
و برای حل از کابل 5 پین مثل نوکیا استفاده میکنن(برای افزایش انتقال جریان، آمپر)...البته بعضیا کابل S2 هم جواب داده!
موضوع طولانی شدن زمان شارژ s3:
1.مشکل رام 4.1.2
2.مشکل کابل رابط شارژر (فابریک s3 )
که بیشتر دوستان با عوض کردن کابل شارژر ( با nokia ، sony , htc ) این مشکل را کاملا برطرف کرده اند!
دقت کنید کابل رابط شارژر...اگر از شارژری با آمپر و ولتاژ خروجی یکسان استفاده کنید هم مشکلی برای باطری پیش نمیاد و 2 ساعته شارژ میشه.
مورد 1 هم برگشت به رام 4.0.4
گوشی های htc ، مموری کارد نمیخوره ،باطری هم خارج نمیشه ، پس حجم کم بیاری باید از dropbox استفاده کنی! و اگر گوشی هنگ کنه = نمایندگی !
فعلا مشکل اس 3 بیشتر زمان شارژه که قابل حله...