مشخصات کاربر
 - نام کاربر : amir a
- تاریخ عضویت : 1392/2/20
- تعداد نظرهای داده شده : 9
نظرها
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
بلاخره بعد از چند ماه جستجو اس 3 خریدم. و ازشم خدا رو شکر راضیم.
نظر من :
از نظر مقاومت هم خوبه و هر گوشی اسمارت فونی بخوره زمین70درصد بلایی سرش میاد پس انتظار گوشی1100 ازش نداشته باش.من خودم یک گارد براش گرفتم قشنگ تو دست میچسبه و سر نمیخره.
ادمی هم نیستم که طرفداری برندی رو بکنم. ولی تو خونه دوربینش خوب نیست ولی تو محیط باز عکس های عالی میگیره.تو بازی های اچ دی هم هنگ نمیکنه.خلاصه گوشی شیکیه و مطمئنا راضیتون میکنه.
ولی متاسفانه جهبه اش باز بود امکان داره اصل نباشه.
البته گارنتی سامتل داره ،ساخت ویتنامه ،ایمل هم روی کارتن و گوشی یکیه، باتری هم مال ویتنام هست.
خواهشا جواب بدین
میخواستم بدونم اگر کامپیترم ویروسی باشه نباید وصلش کنم.
از کجا برنامه براش دانلود کنم.خواهش سریع کمک کنید.
فقط بگم عالیه.برخلاف حرف بعضی ها که انتظار دارن گوشیشون در خونشونم باز کنه.
ممنونم راهنماییم کنید
پشت بعضی از گوشی های اس 3زده at&t یعنی چی؟