مشخصات کاربر
 - نام کاربر : هومن م
- تاریخ عضویت : 1392/2/22
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
-
معرفی Turbo 6X و Turbo 6X Pro پایینردههای وانپلاس با باتریهای 7,000mAh و 8,000mAh
من واقعیتش با رایتل درگیرم ...روز اول خریدم فعال شد بعد شارژش صفر بود شارژ کردم 10 تومن بعد هرچی مسیج فرستادم و زنگ زدم هیچی کم نشد فک کنم بخاطر طرح باران بود چند بسته ی اینترنتی ام خریدم فقط یه بار 3 تومن ازم کم کرد ..... یه مسیج فرستاد که بسته ی اینترنتی شما تموم شد بعد 12 دیقه بعدش یه مسیج اومد که از حجم اینترنت شما 100 مگ مونده بخدا راس میگم میخوای عکس اس ام اس رو براتون میذارم .... سرعتش خیلی عالیه اگه یه مدرک شناسایی معتبر اسکن کنی بفرستی به سایت رایتل اون وقت سرعت های بالا هم میتونی بخری تا 2 مگ ..... شارژ کردن و خریدن بسته و همه چیش تو سایت رایتله خیلی راحته ...پشتیبانی هم عالیه دمشون گرم ...فقط تا الان تماس تصویری نداشتم چون از بچه ها کسی رایتل نداره تا امتحانش کنم ////چند روزم هست آنتنش میره نمیدونم قضیه شو ..... بازم در خدمتم
شرمنده که دیر جواب دادم ....بازم میگم این گوشی خیلی محشر و پرفکته تو خریدیش شک نکنید
اگه رایتل باشه سیم کارتت اون وقت مصرف باتری بالا میره نه خیلی زیاد اگه دیتا موبایل (اینترنت) رو فعال کرده باشی یه روزه باتری خالی میکنه ولی اگه اون رو خاموش کرده باشی یه روز و نیم راحت دوام میاره ....نگران باتری نباش خیلی ردیفه ..... ولی سیم رایتل آنچنان تفاوتی تو مصرف باتری ایجاد نمیکنه ولی چون سرعت نت بالاس هی دوس داری وبگردی کنی یا اپلیکیشن دانلود کنی اینه که مصرفت بالا میره ...همیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن !!! فقط اس 3
من خیلی وسواس داشتم تو خریدن گوشی و هر روز نظرات شما رو اینجا میخوندم
بالاخره یه هفته پیش اس 3 خریدم ......
هرکی میخره همین الان بره بخره به حرف اینایی که کری میخونن گوش نکن ....یه ایرادم نمیتونم به این گوشی بگیرم فوق العاده پرفکته الانم با لپ تاپ به وای فای گوشی وصل شدم و سیم کارتم رایتل باش اومدم نت ........... دمش گرم سامسونگ هرچند خودم دو آتیشه نوکیام